Vaše vůně to poví za Vás

Jak to funguje- převzato od Miloslava Amihaesei

26.01.2009 08:00
SAY INTERNATIONAL
401056-spolupraca-s-firmou-say-international-1.jpgO rakouské firmě SAY International jsem se dozvěděl od jednoho z jejích členů, jenž jako ještě student má již o svoji budoucnost postaráno. Když jsem se dozvěděl, o co vlastně jde, váhal jsem. Ti z vás, kdo o této firmě někde slyšeli či četli vědí, že SAY obchoduje s alternativami parfémů světových značek za rozumné ceny. Když mě onen pán začal vše vysvětlovat, líbilo se mi to, což o to, ale říkal jsem si: já a parfémy? O tom, že by na něčem podobném kdy dělal jsem neuvažoval ani ve snu. Samozřejmě pokračoval odměňovacím systémem apod. a já už si začínal říkat: ano, opět jedna z těch velice lákavých nabídek, takoých se mi dostalo "x" a žádná nebyla zdaleka tak skvělá. A navíc - firem prodávajících parfémy jsou mraky, tak proč zrovna SAY by měla být tak jedinečná, nejlepší?
Dotyčného pána jsem vyslechl s tím, že si vše musím nechat projít hlavou a pak se mu ozvu. Rozloučili jsme se a já nad tím cca týden přemýšlel - jít do toho nebo ne. Znáte to, internet se nabídkami podobných nabídek jen hemží a tak jsem nechtěl kupovat zajíce v pytli. Nakonec jsem se rozhodl do toho jít. Řekl jsem si, že pokud to nevyzkouším, nebudu vědět co a jak. Na výběr jsem měl ze dvou členství, jedno z nich bylo Stříbrné a druhé Zlaté. Lišily se od sebe poplatkem, co musel každý kdo se chtěl stát členem, složit. U Stříbrného bych býval zaplatil 50 Kč, za to bych obdržel materiály, které by mi pomohli při následné práci a brožurka, kde jsou parfémy roztříděné do kategorií pánské a dámské s popisy jaké ingredience obsahují. A samozřejmě už i nějaké ty slevy na parfémy. Zlaté členství sice stálo tisíc korun, ale už v ceně byl vzorník všech vůní + ještě větší slevy a samozřejmě jako u Stříbrného - pomocné materiály. Zalíbilo se mi logicky členství Zlaté, ač bylo dražší. Poslal jsem peníze a čekal.
Po několika dnech mi přišel balíček a když jsem ho otevřel, byl jsem opravdu mile překvapen. Vzorník v krásných kožených deskách, všechno ostatní k tomu + nárok na každé nové vzorky vůní nárok automaticky zdarma. K tomu všemu jsem si objednal jeden parfém, jen tak na zkoušku a po jeho vyzkoušení jsem byl maximálně spokojený. Jak dny plynuly zjistil jsem, že investice do SAY nebyla marná. Parfémy skvělé, kvalitní a navíc bezproblémová komunikace s centrálou pro ČR a SR, která sídlí na Slovensku. Zodpovědně dnes můžu říct, že firma SAY nemá s podvodem vůbec nic společného a hraje s námi férovou čistou hru. A to se mi velice líbí. Navíc skvělé je jen to, že její členové nemusí nutně něco prodávat, mohou se stát jen zákazníky s velkou slevou. Myslím si, že kvalitní parfém, jenž jinde seženete min. za 2 000 Kč a zde s maximální slevou za 260 - 290 Kč - to už se vyplatí! Po zaplacení registrace máte na slevy doživotní nárok.
Jistě mnohé z vás napadne myšlenka: chtěli byste se stát členy, nabídka se vám zalíbí, parfémy používáte a rádi byste si koupili kvalitní zboží, bez toho, že byste museli vyhazovat tisíce oknem za luxusní originály, jenž mnohé nedosahují ani kvalit parfémů SAY, a chtěli byste Zlaté členství, s těmi největšími slevami. Nechcete ovšem nic dále distribuovat, ani prodávat, jen se stát zákazníky. Tak k čemu vám je vlastně celý vzorník vůní, který se součástí Zlatého členství?
Odpověď je jednoduchá. V každém případě se vám velice hodí. SAY, resp. její členové většinou nabízejí parfémy této firmy prstřednictvím internetu. A dáte mi jistě za pravdu, že jen popisu u daného parfému nepoznáte, jak taková vůně vůbec voní a jestli se vám bude líbit. A kupovat si jednotlivé vzorky je nepraktické, protože se taktéžnemusíte trefit do vašeho vkusu a když byste si koupili všechny, tak vásvyjdou prakticky na stejnou cenu. Zlaté členství, ačkoli je dražší, se podle mne vyplatí. Nové vzorky dostáváte k tomu vždy zdarma a doma stačí při výběru konkrétního parfému jen otevřít vzorník a vůně si vyzkoušet. Jestliže se vám některá zalíbí, objednáte si ji. Jsou vedey pod čísly, takže při objednávce stačí uvést jen číslo daného parfému. Já osobně to beru jako velmi praktickou věc.
Ti z vás, co by si rádi vydělali nějakou tu korunu s firmou SAY by měli mít na paměti, že vše se odvíjí od vaší aktivity. Nikdo vám nedá peníze zadarmo a ač je to v mnohých nabídkách slibováno, není to pravda. MLM jako takové vám může zajistit spolehlivě práci z domova, budete si sami určovat kdy budete pracovat a bez toho, že by vám na záda dýchal vlezlý šéf, ale začátky v tomto byznysu jsou zpravidla těžší, a nespoléhejte na to, ž hned příští měsíc se budete topit v penězích. Tady to jde postupně, krok za krokem a kdo vytrvá a není "všechnochcihned", má vyhráno a vhodně vybrané MLM vás může zajistit bez problému na zbytek života.
Firmu SAY mohu vřele všem doporučit (zákazníkům i spolupracovníkům) už jen proto, že je to stabilní firma, vysoce kvalitní výrobky, které si oblíbí opravdu široká skupina lidí od věku cca 15 let až do "XX" bez rozdílu pohlaví a v neposlední řadě výborné jednání s firmou.
Zájemci, konktaktujte mne s případnými náměty, dotazy atp. na příslušný email uvedený v kontaktech. Možno samozřejmě využít i jiné, např. skype.
Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.